torsdag 20 juni 2013

Säg hej till min nya blogg!

Här är jag - samma gamla Ida men med en bättre blogg. Förhoppningsvis får ni alla en bättre bild av mig här. Jag har fortfarande en del kvar att lägga till här på nya bloggen. Jag vill ju gärna flytta över mina teckningar så att alla kan gå in och kolla. Men jag har inte bestämt mig om jag ska göra en egen flik för det, eller om det räcker med en etikett som man kan klicka på i högerkolumnen - ja, jag tror det blir så. Jag vill hålla mallen här så enkel som möjligt.

Hoppas att ni ska trivas här!

4 kommentarer:

  1. Mycket snyggt!
    Håller med om att hålla den lätt och "clean" alltid snyggast så!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja jag blev nöjd, just nu iaf ;)

      Radera
  2. Det ska bli spännande. Jag gillar layouten på nya bloggen-svartvitt och lite retro med en modern twist. Hoppas dock att du fyller den med samma bra innehåll =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du med hittade hit :) Förhoppningsvis blir det samma Ida, fast inte lika mkt gnäll kanske :P

      Radera