lördag 15 mars 2014

Catching Fire

Var och såg Hunger Games: Catching Fire på bio när den gick, och har nu köpt hem den på dvd. Sambon är ju ingen filmfantast, och särskilt inte med filmer han sett förut, medans jag kan kolla på en film flera gånger i rad om den är tillräckligt bra. Så väntetiden mellan bio och dvd-släppet är ju mer än nog tills jag vill se den igen! Hunger Games serien är dessutom riktigt bra. Filmerna lever såklart inte upp till böckerna, men så är det ju aldrig. Bokserien var en av de som jag tyckt varit bäst hittills av det jag läst. Nummer ett på listan är såklart A song of Ice and Fire serien (Game of Thrones).


Så, jag tycker synd om mig själv eftersom jag inte får träffa min bebis än, och jag tänker nu borra ner mig i soffan, kränga chips och titta på filmen.


Min ena lillebror fyller år om bara någon dag. Kanske blir han morbror som present, men för säkerhets skull så har jag börjat teckna på en tatuering som han beställde för läääääääänge sen. Kändes skönt att ha hittat tillbaka till lite av glädjen med tecknandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar