onsdag 23 september 2015

Åt fel håll

Det var ett tag sedan jag tog dessa framstegsbilder. Jag hade då gått ner nästan 15kg från det jag vägde innan graviditeten, och vid fototillfället hade jag en plan på att inte gå ner mer i vikt. Min plan var att bygga muskler, bygga om kroppen och omfördela fettprocenten mot muskler. Träna styrketräning helt enkelt.
Vad hände då?

Allt blev skit... jag drog ner ganska kraftigt på amningen och då smällde det till. Sedan bilderna togs har jag gått upp 10 kg, och det under loppet av 2 månader. Helt horribelt!
Insåg även att jag aldrig fick chans att träna. Insåg att som ensamstående mitt i veckan så finns det ingen tid till annat än ungen. När han somnat kl 20 så orkar och vill jag inte träna. Då vill jag bara vila röven liksom. Ta några andetag innan läggdags. Så det blev pannkaka av det med.

Men... jag har en plan. Snart kommer sambon att börjar jobba 1 till 2 dagar hemifrån, vilket kommer ge mig lite mer tid på kvällarna för mig själv. Jag kommer få mer tid att träna! Jag hoppas på en förbättring. Hoppas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar