söndag 21 juli 2013

Fisk-spa

Jag Har ju nämnt innan att vi har vårt eget lilla fisk-spa nere vid sjön fem minuter bort (:skryt). Igårkväll bar mina fötter ner dit, då det var så olidligt varmt här hemma. Välisolerade hus i alla välmening, men värmen försvinner ju inte från huset!!

På vägen dit tog jag lite kort på naturen. Det är så lugnt och fridfullt här uppe hos oss. I sjön var det 24 grader varmt, men något dopp vågade jag mig inte på - då solen hade gått ner bakom bergskammen och det fanns både kräftor och de kittlande fiskarna att ta hänsyn till. En dag i veckan hade jag nog tänkt hoppa i iaf.

Vårt smultron/jordgubbsland i trädgården








En liten liten kräfta

4 kommentarer:

  1. Åhhh vad härligt! Vi får allt ta en promenad när jag kommer ner i veckan så man få se hur det ser ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Där finns en fin grusväg genom skogen så man kan köra med barnvagn :)

      Radera
  2. Ohhh vad härligt det ser ut....
    Vacker skog och vatten precis nära, det är fint det.
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja här är helt underbart! Har ni vägarna förbi en dag så är ni alltid välkomna på besök :)

      Radera