fredag 30 augusti 2013

Framtida planer.

Jag ska inte säga att det börjar bli bättre, men jag har iaf börjat hoppas på att det börjar bli bättre. En tredjedel av graviditeten är avklarad, och nu väntar jag bara på den växande magen. Just nu är jag bara tjock. Och med tankarna på en växande mage så inser jag att jag måste inhandla en helt ny garderob. Gravidkläder, och senare amningskläder. Som tur är har jag en svägerska som kan kan få köpa lite av. Blir billigare med begagnat!

Att åka till Ullared och handla på Gekås kändes också som ett givet förslag. Alla gravida åker ju dit och inhandlar, vad det nu kan vara, inför bebis ankomst. Jag tänkte inte vara sämre, så den 29 oktober åker vi, jag och den kvinnliga sidan av min sambos familj. Förhoppningsvis slipper vi den värsta julklappsruschen (även om jag såklart tänker inhandla lite julklappar), haha.

I början av oktober är det även dags för ultraljudet. Det ska bli riktigt spännande! Men just nu känns det så avlägset. Eftersom jag knappt har något jobb att gå till, så blir det många dagars väntan. Tiden går sakta.

Men det första jag längtar till är när jag mår bra nog att kunna åka iväg och träffa vänner och familj igen. Känner mig oerhört isolerad just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar