tisdag 24 september 2013

Familjeblues

En del av sambons familj kommer hit ikväll. Svärfar har med sig smörgåstårta och det väntas trevligheter. Men attans, huset ser ut som ett bombnedslag. Jag har alltså en ordentlig städdag framför mig. Har gjort en hel del redan, men mycket är kvar. Behövde en dator/lunch-paus nu bara (latmasken kommer fram).

Det var längesen jag och sambon umgicks med familjen, så det ska verkligen bli kul. Till helgen ska jag dessutom hem till kära mor och gå ut på puben, där vi ska lyssna på världens bästa bluesband - min farbrors band (ett av dem): Bergablues.

Nu när jag äntligen mår bra igen, så kan jag åter igen börja ta tag i det där problemet som man alltid har - nämligen att man träffar familjen för sällan.


Bergablues


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar