fredag 14 mars 2014

D-Day

Idag är det beräknat att bebis ska anlända, men jag har inga förhoppningar just nu. Känner inget som kan tyda på att det skulle vara på G. Det är ju inget ovanligt för en förstföderska att passera det beräknade datumet. Jag har iaf sista halvan av mars som jag kan hålla tummarna för hehe.

Men tålamodet är inte på topp, samtidigt som jag vet att detta inte är nåot som jag kan styra över. Ändå sitter man här, frustrerad till tusen.

Vi får se hur lång tid till som vi behöver vänta.

2 kommentarer:

  1. Oavsett när Bebbe bestämmer sig för att komma så är det inte långt kvar! Han/hon är hos er inom ett par veckor :) Och se det från den ljusa sidan, det blir ingen prematur i alla fall ;) Men förstår att du längtar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går verkligen upp och ner. Ena stunden känns det helt OK, men i nästa är man helt förtvivlad över att man måste vänta flera dagar till! Men ja, ingen har varit gravid för evigt :)

      Radera