lördag 10 maj 2014

Mer besök

Idag var lillemans farmor här på besök. Det var tänkt att även hans farfar skulle komma hit men de fick förhinder.
Snällaste farmor bjöd familjen på varmrökt lax från rökeriet här i Karlshamn och hon fick mysa lite med lilleman.

Lilleman har verkligen blivit stor, kan nästan börja kalla han för storeman! Han är bara en och en halv månad men väger som en tre plus månaders. Han var ju stor vid födseln, så det är ju därför såklart. Det känns i armarna att han blir tyngre och tyngre. Som tur är växer han lika bra på längden så han ej ser överdrivet tjock ut haha. Lille plutt.

Gällande mjölkfri kost. Jag har faktiskt märkt en förbättring under de tre dagar som jag nu kört helt mjölkfritt. Han har fortfarande diarré, men jag tänker att det kanske har en liten fördröjd effekt. Det tar säkert några dagar för magen att stabilisera sig. Som tur är mår han bra i övrigt. Ingen feber, ingen slöhet och han äter och kissar som han ska. Annars hade jag nog sökt vård för hans diarréer, eftersom det i princip är vatten som kommer ut. Har det inte blivit bättre till på måndag, så ringer jag bvc och rådgör lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar