fredag 2 januari 2015

Bloggåret 2014

Har suttit och läst igenom alla mina blogginlägg 2014. Riktigt kul att ha detta, som en slags dagbok, som man kan gå tillbaka till och läsa. Oj vilka minnen, och vilket år! Men... Jag inser att de flesta av mina inlägg innehåller nån form av gnäll. Deprimerande rent ut sagt, och jag kan inte låta bli att undra om jag mår dåligt nu - för att jag skapat det själv?? Jag vill ju inte må dåligt, men ändå ser jag ju att jag väljer att se det negativa istället för det positiva. Ja jag vet inte, vi får se.

Jag har i alla fall sammanställt en lista på varje månads mest lästa inlägg. Så här har ni, årets 12 mest lästa inlägg!

Januari: Ensamhet
Februari: De där bristningarna
Mars: När lillen kom till jorden
April: Vår vardag
Maj: Snäll VS Dum bebis
Juni: Saker som jag har svårt att släppa gällande min förlossning
Juli: Tisslans tygblöjor
Augusti: Att skaffa barn blev det bästa som hänt för min hälsas skull
September: Gräsänka
Oktober: Sömnmetoder
November: Jag har trillat dit
December: Sambanden

Håll till godo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar