måndag 8 juli 2013

Frukost vid havet

Idag arbetar jag kväll, vilket betyder att jag fick sovmorgon och hela förmiddagen tillsammans med sambon. Vädret är underbart så det var ju ren skam om man inte skulle ta tillfället i akt och åka ut. Det blev en tur till affären för att handla frukost, sen åkte vi ut till havet och njöt av förmiddagen. Det var 16 grader i havet, vilket var fruktansvärt kallt! Inget dopp för mig inte.

Jag får så mycket energi av detta. Inte energi som gör mig mindre trött, men energi att orka fortsätta. Jag trivs på mitt jobb, men åter igen, på 12 dagar kommer jag ha arbetat 10 av dagarna och de två lediga dagarna var inte ens sammanhängande. Jag är så trött i kroppen och hjärnan går på sparlåga. På onsdag är jag ledig, och då ska vi packa ner allt vi har i lägenheten. Sen jobbar jag torsdag och fredag, och fredag kväll börjar flytten. Jag börjar se ljuset i tunneln nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar