onsdag 10 juli 2013

Packning pågår

Onsdag. Jag har min lediga dag och dagen spenderas med en massa packlådor. Jag kommer inte sakna den här lägenheten, men jag kommer sakna lite av Mörrum faktiskt. Särskilt ån. Men om någon vecka lär jag ha glömt allt vad Mörrum heter när jag sitter ute på verandan och andas in friskluften (luft utan cigarettrök). Vi kan knappt ha öppet länge, för våra fina grannar står och bolmar non stop på deras balkonger nu när det är fint väder.





Senare ska vi åka iväg och pyssla på vårt köksbord. Jag har bara en liten bit kvar att slipa, sen ska det oljas. Först en tur till möbelaffären för köp av olja, och kanske någon fin matta.

3 kommentarer:

  1. Hej på dig och Glenn.
    Önskar er all Lycka i ert nya hus....
    Anna sa att det var helt underbart.
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Eva! Ni får komma på besök sen någon gång. Kramar

      Radera
  2. Jätte gärna <3
    När ni har kommit på plats så kommer vi och hälsa på er.
    Kram/ Eva

    SvaraRadera