söndag 4 augusti 2013

För länge sedan

Nu har det hänt så mycket, och inte har jag haft tid för datorn. Eller, vi har inte haft tillräckligt med internet för att jag ska kunna sitta vid datorn så ofta som jag gjorde innan.

Det händer mycket i mitt liv nu. Stora förändringar som kräver stor omställning för både mig och sambon. Jag vill så gärna skriva om det här, men jag vet inte om jag vågar. Det är mycket som står på spel nu till hösten. Ett sätt är ju att säga till släkt och vänner att de får spara länken till min blogg, så att jag kan koppla bort den från facebook. Alla inlägg jag skriver här läggs ju upp automatiskt på fejjan - vilket såklart underlättar för de som lite sporadiskt läser här.

Men jag ska fundera vidare på detta. Jag låter det vara så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar