onsdag 7 augusti 2013

Livet står på paus

Tiden tickar förbi tycker jag. Känns som jag har hamnat i ett vegetabilt tillstånd där jag går och väntar på att jag ska må bättre. Inget är som det brukar längre. Men det är en positiv förändring, det lovar jag! Jag kan bara inte njuta av den just nu då jag försöker överleva dag för dag. Det är definitivt inte som jag föreställt mig, men jag vet att det blir lättare.

Jag har nu beslutat mig för att klippa tråden mellan bloggen och facebook. Så ni som vill fortsätta följa mig (ni som använt facebook för att hitta hit), får helt enkelt spara adressen till min blogg så att ni kan klicka er in här när ni vill.

http://idas-sanning.blogspot.se/

Ni läsare som jag kommer förlora nu; det känns lite trist men jag har insett att min blogg aldrig kommer bli så intressant som jag hade önskat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar