fredag 6 september 2013

Jag har ett jobb!

För er som följer mig här inne så kan jag bara meddela att höstens oroligheter för jobbsituationen är bortblåsta! Ringde min chef igår och ville prata om en sak. Efter det var avklarat sade hon helt casual att hon skulle vilja anställa mig. Wohooo!

Om det blir ett vikariat på en avdelning eller en anställning i bemanningen återstår att se, men jag är inte längre arbetslös! Det löser sig alltså med föräldrapenningen och vi slipper gå på knäna här hemma i huset för att lönen/a-kassan inte räcker till.

Lättnad! Nu är jag istället orolig för om jag kommer orka jobba de 100% som jag sade mig vilja jobba, men det ska nog gå.

2 kommentarer:

  1. Grattis Vännen <3
    Jag kände det på mig att du skulle få fast jobb.
    Är såååå glad för din skull...
    Hoppas du mår lite bättre från dit illamående.
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är lite bättre med illamåendet. Det är inte lika kvävande, men det finns fortfarande kvar. Hoppas på att det försvinner helt snart :)

      Radera