måndag 11 november 2013

Den berömda barnvagnen

Lovade några i familjen att lägga upp bild på barnvagnarna vi köpt. Eftersom jag inte orkat ta foto själv så fick det bli google.
Jag ville från början inte köpa någon vagn, men kompromissen fick bli att köpa nått billigt från blocket. Jag är nöjd, men det återstår att se hur mkt jag kommer använda vagnarna. Ville aldrig ge mig in i barnvagnsdjungeln med alla recensioner och dylikt. Jag ville bara ha en vagn som man kunde köra med, eller som barnet kunde ligga och sova i.

Brio sing liggdel + sittdel, och en vagn som hette Babytravel Sulky i nån modell som jag inte har koll på, kanske bangkok? Två sorters vagnar till priset av en billig begagnad. Precis vad jag ville ha, haha.


Babytravel

Brio

3 kommentarer:

  1. Babytravlen är den sån som jag har som extravagn till Hedvig (hade den till henne när ni flyttade in i huset om du mins?) den är ingen vagn att vara ute och köra med några längre sträckor och absolut inte i skogen där ni bor, men det är en toppenbra shopping vagn och vi kommer använda den när vi reser eller liknande då den är rätt liten och shoppingkorgen är ultimat, man får plats med hur mycket som helst!
    Bra vagnsköp båda två skulle jag säga, tror du kommer bli nöjd!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tror faktiskt inte att vi kommer vara ute och köra här i skogarna :P Går ju inte ut och går nu så lär inte göra det sen heller haha!

      Radera
    2. Fast när man har barn så behöver man komma ut emellanåt, det mår både mamman och barnet bra av, det är dessutom rätt skönt att gå ut och gå med en ljudbok i öronen och en sovande gosunge i vagnen... =) bästa träningen =)

      Radera