måndag 4 november 2013

Den där tröttheten

Måndag förmiddag. Jag ska jobba kvällspass och det enda jag vill är att krypa under täcket och sova tills jag ska gå på mammaledighet. Känner smått ångest över hur jag ska orka med. Nu har det iofs varit en intensiv helg, men mycket trevlig och jag behövde det också! Att duscha och klä på sig känns som ett maratonlopp i denna sega otränade kropp.

Jag hade på gränsen till för lågt järnvärde när jag tog prover på MVC för någon månad sen, och det lär ju inte vara bättre nu. Är säkert trött pga av detta med. Försöker äta så mycket mörkgrönt som jag kan, men det är inte lätt heller när jag aldrig är sugen på något. Inget smakar gott när jag ska fundera ut vad vi ska äta. Vill helst inte börja ta de där vitaminpillerna med järn i. Jag blev så förstoppad att jag kräktes upp allt jag ätit på en dag, just för att det inte gick ner.

Nej om bara någon kunde klubba ner mig så jag fick sova hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar