onsdag 27 november 2013

Pimplar glögg till försäkringskassan.

Min bil är på verkstaden, så jag fick stiga upp tidigt idag och lämna sambon så han kunde komma iväg till jobbet. Jag har ju hans bil idag. Istället för att gå och lägga mig direkt igen (vilket jag nu i efterhand borde ha gjort) så satte jag mig vid datorn. Jag har äntligen färdigställt min ansökan om graviditetspenning, och ett tungt kuvert blev det! Blir att köpa många frimärken idag. Vet inte om jag gjort det lättare eller svårare för mig genom att skicka med så mycket bilagor, men bättre det än att de sedan skickar hem ett brev om att de saknar någon uppgift. Det lär väl ta lite extra tid nu under julhelgerna för FK att göra klart och fixa fram ett beslut.  Ja hujedamej.

Som sällskap har jag en sovande katt, och glöggen. Idag var det riktigt mörkt på morgonen och då tyckte jag det passade bra med lite julstämning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar