måndag 22 september 2014

Veckans Middag

Har haft hemma matkassen från Veckans Middag förra veckan. Tänkte jag skulle fota alla fem middagar och visa er här, men glömde såklart att fota den ena och en annan ville jag inte fota för det gick inte att äta. Måste varit nått fel på köttet vi fick där, för det smakade inte alls bra. Men shit happens liksom.

Kycklingröra med bönor och krossade tomater, kryddat med oregano och rosmarin.
Pannbiff med sås, stekt lök och potatis.
Riswok med räkor.



Sen var det en pasta med kasslerröra.

Allt var väldigt gott, kycklingröran var nog det godaste jag ätit på länge! Den misslyckade rätten var nån form av snitzel med ugnspotatis.

Ser fram emot nästa veckas matkasse. Denna veckan lever jag på rester från dessa middagar. Praktiskt nu när jag är ensam mitt i veckorna. En veckas matlagning, en veckas rester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar