lördag 29 november 2014

Sällskap

Det har varit en trevlig dag. Skjutsade sambon in till stan då det var dags för en av hans bröder att flytta. Så medans herrarna bar tungt tuffade jag hem till lillemans kusiner.
Fick tillfälle att prata av mig lite och jag kände det var guld värt att få prata med någon som kan förstå lite av det jag går igenom. Få lite annan input och syn på saker och ting. Boosta upp med lite energi. För även om själva besöket tar mycket fysisk energi i form av konstant rörelse och ljud från busiga barn, så kunde jag även tanka lite psykisk energi i form av sällskap och samtal med en hyfsat likasinnad vuxen.
Det har varit en bra dag! På måndag ska jag ringa BVC och be om akuttid till psykolog eller kurator, och jag tror nästa vecka kan bli bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar