torsdag 18 december 2014

Pysselhomeparty - event

Ja, nu var det någon vecka sen jag var iväg på detta - och jag vet, jag är väldigt sen med att blogga om det! Men ni vet, bebis kommer emellan.

Jag var iväg på ett minievent i Sölvesborg anordnat av blekinges största bloggare: Förskolemamman.
Det var ett homeparty i större skala, med pysselföretaget Colorona - giftfritt och miljövänligt pyssel för barn (och vuxna såklart). Jag köpte på mig lite saker, för det kan vara bra att ha. Tanken på att barnen stoppar i sig kritor med diverse gifter i får mig att må illa. Nu kan jag med "gott samvete" låta barnen kladda som de vill. Köpte t.ex. kritor gjort på enbart bivax, vatten och färgpigment.
Vi var lite mer än 30 pers skulle jag tro och stämningen var trevlig.
Det bjöds på goodiebags med diverse rabatter och provsaker från olika företag; se sponsorer.


Några företag hade även bidragit med lite produkter som lottades ut till lyckliga vinnare. Jag var en av dem! Jag vann en presentförpackning från Liveo som innehöll tre julkryddor (glögg, saffran & pepparkaka), två LCHF-bakmixer (lussekatt & pepparkaka) samt ett stort paket med rostade kokoschips. Helt underbar vinst!! Jag blev så glad. Tack sponsorerna!

Jag ser fram emot fler event!

Bilder nedan är tagna från Förskolemammans Blogg på facebook.


Carl satt så fint hos mig och undrade vart vi hade hamnat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar