onsdag 18 mars 2015

Hoppet håller sig vid liv

I vissa perioder har jag inte alls sett någon ljusning med Lillemans nattsömn och magknip. Det har känts som att dessa "problem" aldrig kommer ta slut och att jag aldrig kommer få sova en hel natt igen. Menar, att enbart bli väckt två gånger per natt hade varit najs det med - jag är ju inte omöjlig!
Men, vågar jag säga det? Nu har det kanske börjat ljusna?
Jag upplever inte att han har lika mycket magknip som tidigare, och han sover något längre mellan varje väckning på natten. Hur mycket vet jag inte, för jag är så trött att jag aldrig skulle kunna hålla reda på tiderna. Men det känns att det är bättre.
Förra veckan åt jag dessutom en bit tårta med grädde på, och Lilleman reagerade inte med magknip. Wiiihoooo! 1 års ålder är kanske en magisk gräns?

Snart är det lördag, Lillemans födelsedag, och då blir det kalas för hela slanten. Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar